Všeobecné obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO MALOOBCHOD

Pravidla internetového obchodu

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu WINDOOR SYSTEM umístěného na webovém rozhraní www.windoorsystem.cz (dále jen „webové rozhraní“) mezi naší společností:

WINDOOR SYSTEM s.r.o., se sídlem 28. října 205/45, Ostrava, 702 00

IČ: 05435170

DIČ: CZ05435170

zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Krajeským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 67529.

adresa pro doručování: WINDOOR SYSTEM s.r.o., 28. října 205/45, 702 00 Ostrava

telefonní číslo: +420 558 272 859

kontaktní e-mail: kontakt@windoorsystem.cz

jako prodávajícím

a vámi jako kupujícím.

Pokud nesouhlasíte s těmito Podmínkami, nenavštěvujte internetové stránky www.windoorsystem..cz (dále je “internetové stránky”) ani je nepoužívejte. Přístupem k těmto internetovým stránkám či jejich používáním dáváte na vědomí, že s těmito Podmínkami souhlasíte. Veškeré smluvní vztahy týkající se internetového obchodu umístěného na internetových stránkách www.windoorsystem.cz se řídí právním řádem České republiky. Vztahy neupravené Podmínkami se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem v platném znění. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se smluvní vztahy také zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění a ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., od nichž se nelze ve vztahu ke spotřebiteli odchýlit.


Obecná ustanovení

  1. Tyto Podmínky stanoví pravidla pro použití internetového obchodu.
  2. Tyto Podmínky se řídí zákonem č. 89/2012 Sb.,
  3. Tyto Podmínky obsahují:
    1. pravidla a zásady pro registraci a používání účtu v souvislosti s on-line obchodem,
    2. pravidla a zásady pro elektronické rezervace zboží, které je k dispozici v on-line obchodě,
    3. pravidla a zásady obdržení elektronické zakázky v rámci on-line obchodu.
  1. Nabídka on-line obchodu je platná pouze na území České republiky.
  2. V souladu s platnými předpisy společnosti Windoor System s.r.o. si prodávající vyhrazuje právo omezit poskytování služeb v on-line obchodu osobám mladším 18-ti let. V takovémto případě budou potencionální zákazníci o tomto informováni.


Kupní smlouva

  1. Na webovém rozhraní je uveden seznam zboží včetně popisu hlavních vlastností jednotlivých položek. U každého zboží je uvedena cena včetně veškerých daní, cel a poplatků. Prezentace zboží je informativního charakteru, a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali objednávku a aby došlo k přijetí této objednávky z naší strany.
  2. Není-li nutné uhradit zálohu kupní ceny, je kupní smlouva uzavřena okamžikem, kdy je vám doručeno přijetí objednávky z naší strany. Přijetí objednávky vám bude zasláno na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Pokud by k přijetí objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy uhradíte celou kupní cenu nebo převezmete objednané zboží (podle toho, co nastane dříve).
  3. Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali (tj. nebylo vám zasláno přijetí objednávky z naší strany podle článku 2 těchto obchodních podmínek), můžete zrušit telefonicky nebo e mailem. Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili.
  4. Smlouva není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, vaše objednávka a její přijetí z naší strany. Pokud jste spotřebitelem celá smlouva vám bude zaslána e mailem nebo na vaši žádost vytištěná poštou. Při zasílání poštou vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.
  5. Smlouvu (včetně těchto obchodních podmínek) archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám, ale na vyžádání vám ji zašleme.


Přijetí a realizace zakázek

  1. Internetový obchod společnosti Windoor System s.r.o. realizuje prodej zboží prostřednictvím sítě Internet.
  2. Objednávky lze podávat elektronicky prostřednictvím objednávkového formuláře (košík) na internetových stránkách obchodu, e-mailem nebo telefonicky.
  3. Po zadání objednávky zákazník obdrží e-mail s potvrzením o přijetí nabídky (objednávky). Příjem e-mailu ze strany obchodu je okamžikem uzavření kupní smlouvy – wysyla systém-email.
  4. Objednávka bude vyřízena za předpokladu, že zboží je na skladě, nebo u dodavatelů obchodu.
    V případě nedostupnosti zboží je zákazník, namísto potvrzení o přijetí nabídky (objednávky), informován o stavu objednávky (nedostupnosti zboží) a sám rozhodne o způsobu její další realizace (částečné realizaci nebo zruší celou objednávku).
  5. Tam, kde není k dispozici zboží, byť i jediná položka v pořadí, si obchod vyhrazuje právo jednostranně zrušit objednávku. Zákazník bude o tomto informován zvlášť e-mailem nebo telefonicky. Dále si obchod vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě chybných katalogizací zboží nebo nesprávným přiřazením dílu k modelu vozidla.
  6. Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby.
  7. Zboží, které je skladem, zpravidla expedujeme do 7 pracovních dnů od přijetí objednávky (při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru), v případně od připsání platby na náš účet (při bezhotovostní platbě). O přesném datu vás budeme informovat.
  8. Zboží, které není skladem, expedujeme, jakmile je to možné. O přesném datu vás budeme informovat.
  9. Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je vám zboží doručeno. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti dodat zboží z naší strany, ani za odstoupení od smlouvy z vaší strany.
  10. Ke každé objednávce je vystavená faktura (paragon) s Faktura (paragon) s DPH je vystavena ve chvíli, kdy zboží objednané zákazníkem je kompletní a připravené k odeslání.
  11. Zákazník může bezplatně provést změny v objednávce do 24 hodin od zadání objednávky. Po uplynutí této doby budou účtovány následující poplatky netto: rámové dveře +600 Kč, ALU rámové dveře +750 Kč, voštinové dveře +600 Kč, dveřní zárubně +20% z hodnoty.

Zákazník může provádět změny v objednávce až do chvíle vystavení dokladu o prodeji (faktura, paragon). Zákazník může zrušit objednávku v plné výši před odesláním zboží. Zavedení těchto změn je možné pomocí zákaznického oddělení – e-mailem nebo telefonicky na kontaktech uvedených na www stránkách prodávajícího.


Cena zboží

  1. Všechny ceny za zboží jsou uvedeny v českých korunách.
  2. Zákazník zboží kupuje za kupní cenu zveřejněnou v on-line obchodu k okamžiku odeslání své objednávky.
  3. Obchod si vyhrazuje právo na změnu ceny zboží v on-line shopu, právo zavádět nové produkty do on-line shopu, zavádět a rušit promo akce v on-line shopu anebo je upravovat.
  4. V kupní ceně zboží nejsou zahrnuty náklady na dopravu. Způsob dodání zboží a tím i jeho cenu volí zákazník ve své objednávce.
  5. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení apod.) si hradí zákazník sám.


Reklamace

  1. Veškeré zboží dostupné v on-line obchodě pochází z legitimního zdroje, je originální a má záruku kvality výrobce. Všechny nabízené díly von-line obchodě jsou určeny pro montáž ve specializovaných dílnách.
  2. Pokud po obdržení zboží zákazník najde výrobní vadu na výrobku, může uplatnit práva z odpovědnosti za vady přímo u výrobce, nebo prostřednictvím Windoor System s.r.o.
  3. Zákazník má právo uplatnit svá práva z odpovědnosti za vady zboží zejména v případě:
    1. výrobních závad,
    2. mechanického poškození při přepravě,
    3. v případě neshody zboží se zbožím uvedeným ve smlouvě.
  1. Zákazník je povinen zkontrolovat zboží ihned při převzetí zásilky. Pokud zjistí, že zboží má nedostatky, nebo došlo k fyzickému poškození, je povinen vyplnit protokol kurýrní služby o poškození zboží a uschovat si kopii (musí být vyplněn datum doručení), a neprodleně informovat zákaznické oddělení Windoor System s.r.o. s cílem vyřešit tento problém co nejdříve.
  2. Jako prodávající odpovídáme za to, že vám bylo dodáno to zboží, které jste si objednali, a že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:
  • má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;
  • je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
  • vyhovuje požadavkům právních předpisů;
  • se hodí k účelu, který uvádíme, nebo ke kterému se zakoupené zboží obvykle používá;
  • odpovídá jakosti, která byla mezi námi sjednána, popřípadě jakosti, kterou pro daný typ zboží stanoví platné a účinné právní předpisy;
  • nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva třetí osoba a zboží je vybaveno dokumenty a doklady potřebnými pro řádné užívání zboží.

Dále odpovídáme za to, že se tyto vady nevyskytnou v záruční době.

  1. Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud jste spotřebitel a zboží neodpovídá vaší představě, máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Prodávající odpovídá zákazníkovi, že věc při převzetí nemá vady. Právo zákazníka z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na zákazníka, byť se projeví až později. Zákazník nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. Zákazník věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.

  1. Reklamační řízení:
    1. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci nebo za vady poskytnuté služby.
    2. Pokud jste spotřebitelem, tak o doručené reklamaci rozhodujeme ihned. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena, pokud jste spotřebitelem, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.
    3. Při reklamaci vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete. Dále (po vyřízení reklamace) vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
    4. V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Vezměte na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.

Podstatné porušení smlouvy

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má zákazník právo:

  1. na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
  2. na odstranění vady opravou věci,
  3. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo,
  4. odstoupit od smlouvy.

Zákazník sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li zákazník opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li zákazníkovi, že vady neodstraní, může zákazník požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li zákazník své právo včas, náleží mu práva, jako by se jednalo o nepodstatné porušení smlouvy.

Nepodstatné porušení smlouvy

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má zákazník právo:

  1. na odstranění vady,
  2. na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Dokud zákazník neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí zákazníkovi způsobit nepřiměřené náklady. Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může zákazník požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu prodávajícího.


Práva z
vadného plnění náležející spotřebiteli

Jeli zákazník spotřebitelem, použijí se na jeho práva z vadného plnění následující ustanovení.

Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a pokud jste spotřebitelem také § 2158 až 2174 občanského zákoníku).

Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem pro maloobchod. Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji a k vaší spokojenosti.

V souladu s výše uvedenými ustanoveními vám náleží zejména následující práva:

  1. Doplnění toho, co chybí.
    Pokud vám dodáme zboží v menším množství, než které bylo ujednáno, nebo vám dodáme nekompletní zboží, máte právo na doplnění toho, co chybí.
  2. Sleva z kupní ceny.
    Pokud při převzetí zboží existovala na zboží vada nebo se vada vyskytla v záruční době, můžete požadovat vždy přiměřenou slevu z kupní ceny.
  3. Výměna zboží nebo vadné součásti zboží
    Výměnu zboží nebo vadné součásti zboží můžete požadovat vždy, pokud to není neúměrné k povaze vady (tj. zejména v případě, kdy není možná bezprostřední oprava věci) a pokud se nejedná pouze o nepodstatné porušení smlouvy. Právo na výměnu zboží vám nenáleží v případě, že je vadná pouze část (součást) zboží. Pokud v průběhu reklamačního řízení dojdeme k závěru, že je vadná pouze součást zboží, vyměníme vám tuto součást.
    Požadovat výměnu zboží nemůžete u zboží prodávaného za nižší cenu. Namísto toho můžete požadovat slevu z kupní ceny.
  4. Oprava věci.
    Pokud je možné zboží opravit, náleží vám právo na bezplatné odstranění vady.
    Pokud se v průběhu reklamačního řízení ukáže, že nejsme schopni zboží opravit, budeme vás neprodleně informovat a můžete zvolit jiný zde uvedený způsob vyřízení reklamace.
  5. Vrácení peněz (odstoupení od smlouvy).

Vrácení peněz můžete požadovat pouze za předpokladu, že:

  • dodání vadné nebo nekompletní věci z naší strany zakládá podstatné porušení smlouvy; nebo
  • nejsme schopni odstranit vadu, pro kterou nemůžete zboží řádně používat, nebo nejsme schopni zboží s touto vadou vyměnit (např. zboží se již nevyrábí); nebo
  • zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě (výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předcházejících opravách); nebo
  • se na zboží vyskytne větší počet vad (současný výskyt alespoň tří odstranitelných vad, z nichž každá brání řádnému užívání zboží); nebo
  • nedodržíme lhůtu pro vyřízení reklamace/nezjednáme nápravu do 30 dnů od uplatnění reklamace.

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal:

  1. má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které spotřebitel očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  2. se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  3. věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  4. je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
  5. věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Nemá-li věc shora uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu této součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i vpřípadě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. Vtakovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i vpřípadě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění spotřebiteli nenáleží, pokud spotřebitel před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud spotřebitel vadu sám způsobil.

Zaměstnanec reklamačního oddělení prodávajícího bude zákazníka kontaktovat a informovat o postupu reklamace.

Účelně vynaložené náklady na oprávněnou reklamaci zboží hradí Windoor System s.r.o.

Záruka se vztahuje pouze na vady materiálu a zpracování, nevztahuje se na poškození vzniklá v důsledku nesprávné instalace, nehodou, běžným opotřebením a předčasným opotřebením v důsledku špatného stavu ostatních dílů.

Kupující, který je spotřebitelem, a uzavřel s prodávajícím kupní smlouvu za použití prostředků komunikace na dálku, má právo odstoupit od této smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě.

V případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, výši nákladů spojených s vrácením zboží, nemůže-li být pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou.

Pro odstoupení od smlouvy může spotřebitel využit též vzorový formulář poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat na adresu sídla prodávajícího nebo na adresu elektronické pošty prodávajícího kontakt@windoorsystem.cz.

Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů ode dne převzetí zboží na naši doručovací adresu (Sklad: Sokolova 32, Brno 619 00, Česko). Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinni převzít.

K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:

  • kopii dodacího listu a faktury, pokud tyto dokumenty byly vystaveny, nebo jiný doklad prokazující koupi zboží;
  • písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři nebo jinak) a zvoleném způsobu vrácení peněz (převod na účet, osobní převzetí hotovosti nebo poštovní poukázka či jinak). Do vyjádření uveďte adresu pro doručování, telefon a e-mail.

Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek.

Vrácené zboží musí být čisté, naprosto neporušené, dobře zabalené v originálním neporušeném obalu a schopné dalšího prodeje. Musí být rovněž kompletní, tak jak jej zákazník od prodávajícího převzal. Se zbožím je nutné dodat veškeré listiny, které zákazník se zbožím obdržel, zejména se jedná o záruční list výrobce, příručky, návody, visačky apod. Reklamní materiál, vizitky atd. se nevracejí.

Reklamace musí být podána v prodejně prodávajícího, v jeho sídle, telefonicky nebo e-mailem na údaje společnosti uvedené v těchto obchodních podmínkách.

Zboží musí být zasláno prodávajícímu na naši doručovací adresu (Sklad: Sokolova 32, Brno 619 00, Česko), a to běžnou balíkovou službou, dopravcem, kurýrem nebo předáno osobně. Dobírka nebude přijata. Přesný způsob zaslání si mohou obě strany předem domluvit.

Reklamace přijímáme na adrese našeho skladu, v němž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, a v našem sídle. Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít náš sklad.

Doporučený postup při reklamaci:

  • pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;
  • zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili, tedy zda máte v souladu s tímto reklamačním řádem zájem o doplnění toho, co chybí, slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo jeho vadné součásti, opravu věci, vrácení peněz, popřípadě další práva v souladu s tímto reklamačním řádem a občanským zákoníkem;
  • reklamované zboží nám doručte spolu s uplatněním reklamace nebo následně (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na adresu našeho skladu, přičemž při zasílání doporučujeme zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení;
  • pro usnadnění postupu je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad – fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

Pokud zvolíte právo, které vám nemůže být z objektivních důvodů přiznáno (zejména u neodstranitelných vad nebo v případě výměny zboží, která není možná), budeme vás neprodleně kontaktovat. V takovém případě můžete zvolit jiné právo v souladu s tímto reklamačním řádem.

Registrace na webu, ochrana osobních údajů

  1. Ochrana osobních údajů je v České republice regulována zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů a dalšími právními předpisy.
  2. Každý, kdo požaduje osobní údaje, musí mít k jejich využití souhlas. Zákazník učiněním své objednávky souhlasí se zpracováním svých osobních údajů uváděných v souvislosti s objednávkou zboží prodávajícím jako správcem a souhlasí s dalším zpracováním těchto osobních údajů pro účely obchodní činnosti prodávajícího.
  3. Shromážděné údaje budou zpracovány výhradně za účelem poskytování služeb na stránkách vlastněných Windoor System s.r.o. Osobní údaje nebudou sdíleny s jinými subjekty, s výjimkou v rozsahu nezbytném pro řádné poskytování služeb (např. sdělení údajů osobám zajišťujícím přepravu zboží). Předávání osobních údajů zákazníkem je zcela dobrovolné.
  4. Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo opravit je, právo žádat jejich odstranění. Osobní údaje budou uchovávány pouze po dobu, která je nezbytně nutná pro naplnění účelu jejich zpracování.
  5. Poskytování osobních údajů zákazníkem a souhlas se zpracováním těchto údajů je nezbytný k dokončení smlouvy. Zákazník je odpovědný za poskytování nepravdivých osobních informací.

Závěrečná ustanovení

  1. Smluvní strany tímto zakládají pro veškeré spory v souvislosti se smlouvou a těmito Podmínkami příslušnost soudu podle místa sídla prodávajícího, tj. Okresní soud v Ostravé, popř. Krajský soud v Ostravé; to za předpokladu, že zákazník je podnikatelem.
  2. K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.
  3. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se technických požadavků na zboží a bezpečnost zboží provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Česká obchodní inspekce provádí též kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele. Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.
  4. Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, elektronický kontakt: podatelna@coi.cz; telefon: +420 222 703 404) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Pod Altánem 99/103, 100 00 Praha, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: scs@konzument.cz, telefon: +420 261 263 574) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
  5. Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  6. Tyto Podmínky jsou platné ode dne 2024-04-16.
  7. Všechny obrázky umístěné v on-line obchodu jsou pouze ilustrativní, mohou se lišit od skutečného stavu výrobku.
  8. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil, a že souhlasí s těmito Podmínkami.

Přikládáme odkaz na předchozí obchodní podmínky platné od 1. 1. 2018.